Badrumsrenoveringen är igång

Igår drog vi igång badrumsrenoveringen!! Det känns så stort. Eller, det ÄR stort! Badrummet var mysigt innan och man ska absolut inte klaga. Det enda vi saknade var golvvärme om man ska vara helt krass. Badrummet blev så rått och kallt utan det vilket gjorde att man undvek att vara där inne. Sedan började vi båda prata om renovering, och när vi började kolla runt så insåg vi båda att vi ville göra den investeringen! Dels för att vi planerar att bo i lägenheten ett tag till och för att vi vill trivas. Men också för att lägenheten blir värd mer när vi säljer.

Här får ni se en liten sneakpeak på hur det ser ut nu. Eller JUST PRECIS NU så finns varken kakel eller rör kvar heller. Det är bara bjälkar och betong där inne. Men om 3-4 veckor så ska det vara klart! Ni kommer såklart att få se före/efter bilder. Har ni några frågor om renovering så är det bara att hojta till.

Så igår tog vi bilen och brassade ut till Kungsholmen, där vi bor just nu hemma i våra vänners lägenhet. De är på semester så vi får låna den tills badrummet är klart – så snällt!! Jag har verkligen fått upp ögonen för den här stadsdelen, så det ska bli kul att bo här i några veckor.

  1. Hej! Jag handlade via ditt erbjudande med furniturebox en soffa på deras hemsida. När jag fick hem organ visade det sig att den vad lite trasig på armstödet vilket gör att jag vill returnera den. Saken är den att jag har både ringt (och stått i kö 30-40 minuter flera gånger utan att någon svarar) samt mailat flera gånger utan svar. Börjar bli orolig då ja lagt ut 9000 kr…. Så jag undrar om du vet mer vad detta är för företag? Känns nästan som att jag har blivit lurad. Vet du hur jag på något sätt kan få kontakt med dem? Är så tacksam Flen svar!! Ha en fin dag , kram linn

  2. Hej! Jag handlade via ditt erbjudande med furniturebox en soffa på deras hemsida. När jag fick hem organ visade det sig att den vad lite trasig på armstödet vilket gör att jag vill returnera den. Saken är den att jag har både ringt (och stått i kö 30-40 minuter flera gånger utan att någon svarar) samt mailat flera gånger utan svar. Börjar bli orolig då ja lagt ut 9000 kr…. Så jag undrar om du vet mer vad detta är för företag? Känns nästan som att jag har blivit lurad. Vet du hur jag på något sätt kan få kontakt med dem? Är så tacksam Flen svar!! Ha en fin dag , kram linn

  3. Hej! OJ! Furniturebox är till 100% ett seriöst företag, och finns både online och har en butik i Barkaby som jag åkte förbi senast i förra veckan. Men detta låter ju inte alls seriöst av dom. Jag blir också jätteledsen av att höra detta då jag ju tipsade om dem och körde ett samarbete för att vara till hjälp för er och inte tvärtom. Jag förstår om du känner dig lurad men förmodligen så har det bara varit slarvfel från deras sida. Många är ju på semester nu men jag kan självklart höra av mig till min kontaktperson där så får dom lösa detta på ett snyggt sätt så det känns bra för dig. Kommentera gärna här igen eller maila så jag vet hur det gick! Bästa, Ellinor

  4. Hej! OJ! Furniturebox är till 100% ett seriöst företag, och finns både online och har en butik i Barkaby som jag åkte förbi senast i förra veckan. Men detta låter ju inte alls seriöst av dom. Jag blir också jätteledsen av att höra detta då jag ju tipsade om dem och körde ett samarbete för att vara till hjälp för er och inte tvärtom. Jag förstår om du känner dig lurad men förmodligen så har det bara varit slarvfel från deras sida. Många är ju på semester nu men jag kan självklart höra av mig till min kontaktperson där så får dom lösa detta på ett snyggt sätt så det känns bra för dig. Kommentera gärna här igen eller maila så jag vet hur det gick! Bästa, Ellinor

  5. Tack så jätte mycket för din hjälp! Fick svar via mail nu så det löser sig. Är bara glad att jag fick svar, och självklart är detta inget du kan påverka! Blir alltid glad när du har samarbeten och bra erbjudanden 😊 kram

  6. Tack så jätte mycket för din hjälp! Fick svar via mail nu så det löser sig. Är bara glad att jag fick svar, och självklart är detta inget du kan påverka! Blir alltid glad när du har samarbeten och bra erbjudanden 😊 kram

  7. Hej Linn, tack för ditt meddelande och vi har precis som du skriver redan haft mejlkontakt angående ditt ärende. Beklagar ännu en gång att du känner att du blivit lurad. Tyvärr är vår kundtjänst överbelastad för tillfället, men vi jobbar så hårt vi kan för att lösa det! Såklart ska du ha en hel soffa! Ha en fortsatt fin dag! mvh Valentina

  8. Hej Linn, tack för ditt meddelande och vi har precis som du skriver redan haft mejlkontakt angående ditt ärende. Beklagar ännu en gång att du känner att du blivit lurad. Tyvärr är vår kundtjänst överbelastad för tillfället, men vi jobbar så hårt vi kan för att lösa det! Såklart ska du ha en hel soffa! Ha en fortsatt fin dag! mvh Valentina

Lämna ett svar till Erika Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

sub archi